bajs på dig !

Jag var aldrig med Jonas idag. Han slutade tidigare och drog hem bara för att hans mobil fuckade så han inte fick mina sms. Så han trodde att jag dissade honom även fast jag hade väntat på honom i 40 minuter. Tänker er, 40 hela minuter och lite till faktiskt satt jag ensam i skolan och väntade på honom !! Man ba; rooooooligt ! Ska vara med honom på fredag istället. Jag slutar 12 då så måste vänta på honom i två timmar och 40 minuter.. Kul. Kanke kan vara med hemma hos Josefine en stund innan. Men det är bara kanske, beror på om hon kan. Annars får jag gå hem och sen gå tbx till skolan.
Ska dra på dansuppvisning nu som min lillasyster och hennes klass har gjort.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0