Hemma igen :D

Är hemma nu igen efter att ha varit på restaurangen. Det var jättegott, vi åt kina mat. Tog biff med lök och ris, mums! Idag var det en riktigt seg dag i skolan. Ville bara hem! Så idag blev det tumme ner för skolan. Laddar ner lite musik till mobilen också men hittar inte så många bra låtar. Nån som har nått tips?
Imorgon blir det träning och sen måste jag plugga. Suck! Orkar inte med läxor, BAJS PÅ DOM!
Inläggen blir inte så långa eftersom det inte händer nått i skolan.. I alla fall inget roligt som jag kan berätta. Det enda som är roligt idag var lucia träningen och på fredag smäller det! Ska bli sjukt roligt. Kommer visa senare vad jag ska ha på mig och sånt. Mamma ska fläta håret på mig nu.
Puss :)

jag har inget liv på lektionerna. ritade lite i min skrivbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0