Inte bloggat på hela helgen ? ;o

Oj oj oj, har inte bloggat på hela helgen. Har varit nere i badminton hallen hela helgen så jag har inte haft tid att vara inne på datan. Har spelat skit dåligt den här helgen så jag är riktigt besviken på mig själv. Åkte ut i singeln, kom bara till kvarts final. Kom trea i dubbel och jag tycker att jag och Kolaco körde riktigt bra faktiskt. Men blev lite besviken på mig själv igen där, eftersom jag verkligen ville vinna över dom vi mötte. Hade stört mig på dom hela tävlingen :P. men jag fick ett pokal och godis i alla fall.
Sitter i soffan med datan och kollar på reprisen av Svenska hollywood fruar. Inte direkt mitt favorit program men det är den enda "bra" programmet som är på tv:n. Det som händer i veckan som kommer är väl som en helt vanlig vecka för mig. Det enda som är annolunda är att jag ska ut och äta imorgon med mamma, mammas kille och Tove eftersom mammas kille fyller år. Träning på tisdag, torsdag och söndag. Och på onsdag och fredag ska jag vara med Jonas. Kul kul :). Nu på fredag är det Lucia i skolan så då kommer jag sluta vid 12. Kommer bara ha en lektion och det kommer att vara bild. På torsdag ska vi repa hela dagen så jag böjar 9 och slutar 2, najs!
Måste fixa lite nu och ska packa sakerna jag ska ha med till mamma. Har fått en nmy design också av Sandra. Blev jätte nöjd och gillar verkligen de. Tack så jätte mycket för den. Sitter vid min lillasysters data föresten så jag kan inte lägga ín några bilder.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0