orkar inte mer..

Orkar inte med alla läxor längre. Får fortsätta med dom imorgon. Jonas skulle hjälpa mig så tar med so uppgiften hem till honom. Blev i alla fall klar med engelskan och svenskan. Skulle skriva nån text på engelskan och skulle läsa ut boken i svenskan. Imorgon så kommer jag göra citat på svenska lektionen med Tara så slipper jag göra dom hemma. Slutar 14.10, måste vänta i en halvtimme på Jonas. Men Josefine kanske kunde stanna en stund med mig, trodde hon och det hoppas jag också. Får se om jag skriver hemma hos honom. Kanske blir så, who knows?
Sitter med facebook, msn och musik. Alltså en helt vanlig vardags kväll för Ida Lindeborg. Det enda som är skillnaden är att alla är sjukt osociala idag.. Tråkigt! Skriver sen !
Puss :)

gammal bild på Ida, Tara, Nevine, jag & Josefine :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0