1a advent

Idag är det som sagt första advent. Så det är ungefär 4 veckor kvar till julafton. Längtar som bara den efter det.. Älskar julafton men hatar vinter och all snö. Det har snöat hur mycket som helst den senaste tiden men det är sånt man får räkna med när man bor i Sverige. Jag och familjen ska hem till vår granne på middag snart så jag får skriva sen när jag kommit hem. Lussebullarna och pepparkakorna var jätte goda föresten. Vi glaserade pepparkakorna i morse, så jag lägger upp en bild på det. Orkar inte ta bort på dagens outfit men det är i alla fall, svarta tights, vitt linne och en grön cardigan. Det kanske inte låter så snyggt men jag behöver endå inte fixa mig så mycket idag eftersom jag bara ska hem till vår granne och kommer bara vara hemma. Nu drar jag vidare in till grannen.
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0