Bajskorv :)

Josefine kommer få damp på mig snart. Säger bajs eller bajskorv hela tiden och hon bli galen. Det gör det bara roligare att reta henne, så bajskorv till dig Josefine ♥ !

Imorgon blir det hem till Erika efter skolan med Emma, Erika och Emelie, inga fler tror jag. Vi ska färga Erikas hår och sen typ bara tare chill. Jag och Emma ska sova hos Emelie. Filmkväll hela natten eller vad säger ni flickor? Just nu sitter jag och ska platta håret för då slipper jag göra det imorgon bitti. Börjar 8.15 och jag är jätte trött så jag ska nog gå och lägga mig snart. Det här blir sista inlägget för idag. God natt och sov så gott !
Puss :)


My eyes dont lie when i say that i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0