.

Ingen rubrik idag, kom inte på nått. Vaknade vid halv 10 idag och somnade 12 med mobilen i handen. Toves kompis, Matilda sov här så fick hjälpa dom med frukosten. Matilda drog efter frukosten eftersom hon skulle iväg med sin pappa. Tove gick hem till våran pappa tidigare för jag är så seg. Går hem till pappa vid tre. Ska ta det lite lugnt så länge, kolla på film. Vet inte än vilken men det får vi se senare. Har träning idag också vid fem och jag ska byta träningstider tror jag, najs ! Bilder från igår har Emma på sin kamra så jag vet inte när jag får dom. Kanske i veckan hoppas jag i alla fall, lägger upp dom i alla fall när jag får dom. Film nu då. Hörs hemifrån pappa.
Puss :)

Jag älskar min mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0