God morgon !

God morgon på er !
Just nu sitter jag och äter frukost vid datorn, den består av en toast och ett glas oboy, mums! Börjar kvart över åtta med hemkunskap men ska möta Josefine lite tidigare. Tove sitter och kollar på tv och jag lyssnar lite på musik och kollar runt lite på facebook. Jag tror vi ska baka nu på morgonen på hemkunskapen men jag vet inte.. Vi får se sen. Idag har jag träning också vid fem till halv sju, najs!
Fick en ny mobil igår också av min pappa. En Xperia X8 som jag önskade mig i julklapp men den var inte en julklapp. Så jag kommer få mer saker sen på julafton ;). Tyvärr verkar den vara låst till telenor eftersom den är skriven på pappa sim kort men pappa ska ta med den idag och se vad det är för fel. Så förhoppningsvis så får jag de efter skolan.
Nån som skulle vilja göra en design till mig? Vill ha en ny, en lite julig skulle vara mysigt att ha. Så Om det är nån som vill göra det så är det bara att maila mig på [email protected] eller så når ni mig på facebook, Ida Lindeborg@.
Puss :)

Emelie & jag när vi väntade på att bion skulle börja. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0