God morgon ! :)

God morgon bloggen. Vaknade för länge sen men jag har inte orkat starta datan. Vaknade faktikst kvart över 10 av att pappa ringde och väckte mig, kul. Skulle ut idag men så blev det inte... Ändrade planer, idag igen. Har träning idag i alla fall vid 5 men drar ner till hallen vid halv 5 och möter Aysha. Kolaco kanske kommer, hon visste inte säkert. Inte tränat sen i fredags så det ska bli skönt at få röra på sig lite. jag ska väl sitta hemma och tråka hela dagen idag igen antar jag. Precis som igår. Roligt höstlov, eller hur? Men ska vara med Josefine i helgen i alla fall. Och det kommer bli riktigt kul.
Nu ska jag bara ta det lungt framför tv:n hela dagen, för jag har endå inget annat att göra. Om ni vill ha tag på mig får ni ringa eller messa mig, skriva på facebook, mejla, osv.
Puss :)

En gammal bild på mig från Franrike med Felicia, sommar 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0