HATAR SNÖ !

Bli så jävla sur. Hatar verkligen den här jävla snön. Det är blött och kallt och är bara i vägen. Usssch säger jag bara! Idag har jag varit med Emma och Henke. Dom kollade när jag hade träning och sen va vi hemma hos mig en stund och den blev det ut i det här underbara vädret. Vi gick till Östra, det enda stället där man kan värma sig. Och jag som är så smart har kvar min vinter jacka hos min pappa. Så jag har fortfarande min skinn jacka men jag måste hämta de imorgon. Kommer inte klara mig längre utan min Canada. Ska också få en kort istället för min långa eftersom den är så stor för mig.
Sitter nu med musik som vanligt och messar lite med olika. Orkar intee blogga idag.. Men gör det i alla fall. Men vi hörs imorgon, så ni får ha det bäst tills imorgon?
Puss :)

Grymt sexig bild på mig, visst ? ;)

Kommentarer
Postat av: sötaste tjejen

OmG.. Du har ju fan likadant armband som emo tjejen Ida! Har du gått och blivit emo?

2010-11-10 @ 16:45:43
Postat av: aysha

diggar dina glajjor!! ;d de liknar ju mina fett mycket ;o <3

2010-11-10 @ 19:39:40
URL: http://bbrownsugaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0