In so happy !

Tjenare ! Är fett glad, vet inte varför. Kanske för alla underbara kompisar jag har? Kanske för hur bra familj jag har?Kanske för jag har en jätte snäll pojkvän? Jag vet inte men är glad i alla fall. Idag var jag med Emma och Emelie. Vi drog till centrum och köpte lite godis sen drog vi hem till Emelie och kollade på film. Kommer inte ihåg vad den heter men det var typ som en Beck film. Drog hem vid sju då mamma hade fixat mat till mig. Det blev falukorv med makaroner, mums! Satt inne på rummet och åt och räknade matte samtidigt eftersom jag hade läxa i det. Blev klar så då är jag nöjd.
Imorgon har jag sovmorgon till 9.10 men slutar 15.10 och då måste jag skynda mig hem. Träningen börjar 16.00 så dey är bara hem och äta & byta om. Så jag kommer inte blogga imorgon förens vid senast 6 halv 7. Lägger in en låt nu också som jag gillar, vad tycker ni om den då?
Vi hörs imorgon på morgonen faktiskt eftersom jag har sovmorgon.
God natt :)

Fonky Fresh feat. Daloz - Ibland


Jag, Josefine & Nevine. Jag älskar er bruudar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0