Jag älskar min mamma !

Har precis haft lite kvällsmys med mamma eftersom jag inte har träffat henne på en vecka. Vi gjorde pestomackor och te, gott! Fick lite saker av mamma också. En tröja som hon köpt i Polen och M&M (godisar). Fick ocskå ett par Cheap Monday jeans av pappa. Tack så mycket båda två!
Just nu sitter jag med datan och lyssnar på musik. Messar med bästaste lillebror Jakob också. Haha, han har humor :). Ska fixa håret lite också så det inte är hela cp imorgon.

Har bytt träningstider också. Tränar måndag, tisdag, torsdag och söndag, najs! Min träning imorgon börjar fyra och jag slutar halv tre så jag måste skynda mig hem och äta nånting och byta om och sånt. På torsdag börjar den fyra också så då har jag bara 50 minuter på mig att gå hem, äta, byta om och gå ner till hallen. Stressigt? Yes sir!
Ska fortsätta med det vanliga nu, skriver imorgon.
Puss :)

Jeans: Cheap Mondag - 499 kr Carlings
Tröja: House - 250 kr Polen
Godis: M&M - 35 kr Taxfree Arlanda

Cp bild på mig från skolan.. :)

Kommentarer
Postat av: zanioo

OMG du är sjukt lik Noah Cyrus !:O

FIN blogg btw keep it up!

2010-11-13 @ 23:07:38
URL: http://zandrawwiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0