Klar :)

Nu är jag klar med läxorna för idag, skönt! Kollar runt lite på facebook och chattar med lite folk på msn. Imorgon blir det att vara med Felicia. Ska gå till vreten efter jag slutat vid 2 nånting. Felicia slutar 10 över tre så jag får vänta på henne en liten stund men det gör inget. Ska bli grymt roligt att vara med henne igen faktiskt. Vet inte vad vi gör imorgon men jag antar att det kommer bli skoj. Kommer nog få vara med på deras lektion också. Börjar kvart över åtte imorgon då så ingen sovmorgon imorgon inte... Men har det på torsdag i alla fall och det är ju skönt.
Ska sätta på mig den stora mysiga tröjan nu och sätta mig med en kopp te framför tv och lata mig en stund. Så det här blir sista inlägget idag. Vi hörs imorgon. God natt !

Like this picture...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0