Morgonbloggar !

Förlåt för att jag inte skrev igår nånting men jag hade typ inte så mycket tid till det. Kan berätta lite fort hur min helg har varit;

Lördag: vaknade vid halv 11 nånting. Jag orkade inte fixa mig nånting så jag satt och dega i soffan hela dagen. Skulle varit med Josefine men hon kom hem så sent så jag träffade aldrig henne. Jakob, Henke & Felix ville att jag skulle träffa dom men jag orkade inte fixa mig som sakt, haha snällt! Så för mig blev det TV hela dagen och data men orkade inte blogga då för jag var irriterad på allt och alla just då.

Söndag: Pappa väckte mig vid 10 som vanligt... Somnade vid halv 3 kanske? Tog det lungt på morgonen. Packade väskan med alla saker jag skulle ha med hem till mamma. Lämnade sakerna innan jag gick ner till hallen vid halv 2. Tränade till halv fyra, drog hem fort som fan och duschade. Vi skulle hem till farmor & farfar. Duschade, sminkade mig och klädde på mig på en halvtimme. Rekord för mig! :D Kom hem vid halv sju. Då jag fixade låtar till mobilen så jag orkade inte blogga igår.

Idag: Skolan, utvecklingssamtal och sedan träning :). Lägger ut bild på dagen outfit tänkte jag. Hörs ikväll.
Puss :)

Klänning/tunika - H&M
Strumpbyxor - Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0