orkade inte

Precis som rubriken säger. Jag orkade inte blogga idag bara. Eller jag har inte orkar starta datan heter det. Gjorde det nu i alla fall, skulle kolla facebook en snabbis och då tänkte jag skriva ett inlägg lite snabbt. Idag har jag bara suttit och väntat på att träffa en person men som tydligen inte kunde vara. Och det får man reda på när man är klar och redo att gå. Så va det med de dagen det. Annars har jag suttit vid pappas datan och spelat The Sims 2 Djurliv med min lillasyster. Skit kul faktiskt. Men som sakt det skulle bara bli att snabbt inlägg... Skriver ikväll när jag har mer tid och när jag har ork.
Puss :)

Allt var perfekt, när man var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0