Plugga -.-

Sitter just nu med no boken i högsta hugg. Har no prov imorgon så jag måste plugga hela kvällen. Jag skiter i duschen idag, så jag gör det imorgon bitti istället. Musiken dunkar i högtalarna här också, som vanligt! Det har snöat som bara de idag också. Några från vreten var hos oss idag och skulle ha snöbolls krig men det blev inte så tror jag. Alla försökte mula mig typ hela tiden men dom tog Josefine istället. Hon blev dagens offer så det blir väl min tur imorgon :(
Mobilen blev inte upplåst idag heller men pappa lovade att den skulle bli det imorgon. Så jag är lite irriterad på det... Men nu blir det pluggning som gäller.
Puss :)

Grymt sexig bild på mig, visst ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0