Plugga igen -.-

Hoppar över träningen idag igen. Har så mycket läxor att göra eller inte många men det är mycket att göra på varje läxa. Så jag får träna på torsdag istället. Har tävling i helgen så jag får ladda för det. Ska verkligen gå vidare i helgen, det har jag bestämt ;). Så just nu sitter jag och skriver tre citat som vi ska ha till svenskan. Ligger på det andra nu så jag ska fortsätta med det så jag blir klar nån gång. Messa också lite med Josefine & Jonas :). Juste, pappa fixade min mobil så nu har jag den. En Xperia X8, för alla som inte vet det.
Sandra ska fixa en ny design till mig idag tror jag. Hon skulle göra de julig eftersom det är jul snart. Idag hade jag lucia träning också föresten. Jätte roligt att sjunga måste jag säga. Men stör mig på alla småbarn som typ sitter och gapar när vi sjunger. Bara för att jag, Emma och Katja vågar att ta i :P. Men läxorna bara växer som ogräs här hos mig så jag måste verkligen göra klart allt så jag har tid att vara med Felicia imorgon. har inte varit med henne på typ ett år :O. Så det ska bli najs att träffa henne igen :).
Puss :)

Sjukt sexig bild på mig och Felicia i 4:an :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0