rubrik ?

Rubrik... rubrik.. Nä, kommer inte på något. Har precis fixat mig klart ska väl snart dra. Ska hem till Henke som sakt, möter honom vid vreten tror jag. Vaknade vid 10 tiden av att pappa ringde och väckte mig och syrran idag igen! Så jag är lite trött fortfarande men hoppas jag blir piggare sen.
Jag blir galen snart! Jag hittar inte min ögonfrans böjare. Hade den hemma hos Amanda i söndags och någon måste ha tagit den eller fått med sig den av misstag -.-'. Så om någon har den i min klass av tjejerna så säg till, i need it ! Ska faktiskt dra nu, kanske skriver lite senare eller ikväll.
Puss :)

Jag, Nicklas & Nevine vinter 2009, alltså ett år sedan typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0