Svar på kommentar

sötaste tjejen om Music !:
Nu har du slutat klä dej som henne

Svar: Haha. Vadå slutat klä mig som henne? Har aldrig klätt mig som "emo-tjejen" och kommer aldrig göra? Jag klär mig som jag vill och varför ska du komma och kommentera vad jag ska ha på mig för? Du har ingenting att säga till mig. Hejdå, puss på dig ! :)

Förlåt för skit dålig uppdatering men jag orkar inte. Jag kommer tillbaka senare med bloggningen. Just nu har jag inte ork eller tid att blogga. Ha det så bra så länge så hörs vi senare.
Puss :)


Kommentarer
Postat av: emma kaulitz

?...

Ehm... Ida klär sej som mej? Det tror jag på när jag ser det...

Vem fan är du?

2010-12-02 @ 16:38:45
URL: http://tennessee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0