Tillbaka :D

Nu är jag tillbaka igen. Ska försöka börja blogga igen så mycket jag bara kan. Idag kommer det nog bli många inlägg tror jag. Kommer bara sitta hemma och ha det skit tråkigt eftersom ingen verkar kunna göra nått idag. Mamma gjorde egen pepparkaksdeg igår som vi ska göra pepparkakor av idag. Degen är enorm! Sen ska vi göra lussebullar också. Kanske träffar Josefine senare ikväll. Hon skulle iväg och fira sin mormor eller nått idag så hon skulle messa när hon kommer hem.
Just nu sitter jag inne på facebook och lyssnar på musik på spotify. Har lagt ut lite bilder också på facebook från Halloween och när jag, Emma & Emelie var på bio. Messar lite med Stefan och Jonas också ;). Slänger in en bild på mig och Black Eyed Peas nya musikvideo till "The Time".
Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0