Vinter :)

Nu är jag tillbaka efter att vi varit inne hos grannen på fika. Trodde vi skulle äta där också men så blev det inte. Vi fika lite med lussebullar, pepparkakor, julmust och glögg, mums! Det blev ganska mycket folk endå för att vara in liten trea. Vi blev runt 15 personer tror jag. Så jag gick in till mig istället för jag inte orkar med att sitta där med alla tråkiga vuxna och snacka om allt mellan himmel och jord. Ska packa väskan nu tror jag och sen går jag nog hem till pappa för att lämna den. Orkar inte göra det imorgon efter skolan för då måste jag skynda mig hem eftersom min träning börjar. Lyssnar lite på musik eftersom jag inte kan leva utan det ;). Ska fortsätta med packningen nu i alla fall.
Nu är det verkligen vinter. Snö överallt och det är faktiskt mysigt tycker jag. Det endå som jag hatar med vintern är att det är så jävla kallt. Men snön är härlig att leka i och jag älskar att kasta snöbollar. Det är sjukt mycket snö på balkongen. Men sommaren är bäst men värmen och solen. Vara med kompisar och bada hela dagen lång. Men nu är det vinter och sommaren kommer om ungefär 6 måndader, vad ska man göra? Hoppas ni har det najs i vintervädret, för det har jag nu i alla fall.
Puss :)

Tog en bild från mitt rum ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0