-

Ska lägga mig snart, är jätte trött. Kom på en sak, jag har inte berättat hur min dag har varit. jag gör det nu istället. Började 9.10 med so, sen engelska & sen so igen. Så jag har so i 1 timme och 40 minuter. Börjar faktiskt gilla det... Slutade 10 över tre med idrott då vi hade redskap. Drog med Tara till extra matten för att kolla lite tal som jag inte fattade. Drog hem vid fyra, bloggade lite, åt mellis sen har jag typ suttit vid datan. Eller jag har läst på musik provet lite också. Men det är väldigt lätt så jag kommer nog klara det.

Imorgon blir det skolan till 20 i två, skönt med kort dag. har träning också vid fem till sju. Måste skynda mig hem då och äta och duscha innan Idol börjar. Jag älskar Olle. Han är så sjukt bra :D. Hoppas han vinner hela skiten. Juste, jag är ledig den här helgen, visst är det helt otroligt? Jag har alltså ingen tävling i helgen men nästa helg blir det Linköping med Kolaco & Aysha. Men det kan vi ta senare. Ska träna på musik provet lite till och det kommer jag göra i sängen så det här blir sista inlägget för idag.
God natt på er, kram :)
Hon kallas Ida Lindeborg ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart haru köpt mössan ? :)

Skiiitfin <3

2010-10-25 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0