dålig uppdatering idag

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Datan var hemma hos pappa när jag kom hem från skolan och sen hade jag träning. Precis duschat och ska snart hem till pappa och hämta en tröja som jag glömde där. Måste föna håret för jag hatar att sova med blött hår och dessutom så torkar inte håret helt. Imorgon bli det hem till Josefine efter skolan. Men först ska vi gå på extra matte. Jag tror att jag äter där men vi får se. Kan skriva senare för nu måste jag föna håret... Men några bilder från idag kommer iallafall.
Kramar till er alla :)

Amanda och Tara, hon ser galen ut...

Josefine sötnos står vid spisen :)

Vi gjorde hemgjord äppelkräm med mjölk och kanel.

josefine lånade min mobil och tog en suddig bild på mig... jättefin ?

Kommentarer
Postat av: pandan

a jag tycker jag va jävligt snygg;)<33

2010-10-26 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0