Go ida :D

Hemma igen efter en väldigt lång dag i Komet hallen. Det gick riktigt bra för mig idag , är i final i dubbel med Aysha och spelar semifinal i singel klockan 10 imorgon bitti. Men jag tror att jag vinner den iaf... Eller ? Ska duscha snart och sen typ bara ta det lungt. Jakob skulle komma hit men han mådde inte så bra sa han :( . Så jag får väl sitta hemma ikväll och bara tråka. Några bilder från idag kommer iaf, speciellt på mig & Aysha när vi hade tråkigt, haha.
Alla väskor, min är de röda i mitten. :P
Skogås BK ÄGER ! :D
Som sakt, jag & Aysha hade väldigt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: aysha

hahah fan va jag är snygg alltså! ;D <3

2010-10-16 @ 20:09:21
URL: http://bbrownsugaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0