Hmm...

Har skit tråkigt nu vid datan så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg till faktikst. Just nu sitter jag och lyssnar på spotify, chattar med Josefine och Sara-Louise, kollar runt lite på nätet, bloggar och messar lite också faktiskt. Tänkte berätta lite om min dag idag.
Vaknade halv 7, fixade mig och åt frukost. Fick skjus av pappa till skolan idag vid 10 i 8 tiden så jag va i skolan typ 5 i åtta. Inte en jävel från klassen var  i skolan :o. Men Tara och Amanda kom endå efter en liten stund så det va lungt. Skoldagen rullade på som vanligt. Hade elevrådsmöte vid halv ett och vi pratade om att vi i elevrådet ska få hoodtröjor som det står "Elevrådet" på, najs najs ! hade musikprov också, det gick väl bra tror jag. Bild sista ketionen och det gick också bra. Slutade 20 i två, drog till syslöjden och hjälpte Malin lite med hennes tröja som hon gör. Drog hem, åt mellis, satte mig vid datan och tråkade. Gick ner till halven kvart i 5 och kom hem vid 20 över 7. Efter träningen fick vi en chokladboll av Fredrik, skit snällt! Duschade när jag kom hem och sen satte jag mig vid tv och kollade först på Idol sen på Circus möller som hade premiär idag.
Nu är jag jävligt trött. Ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv, ska bara borsta tänderna.
PussN ;)

älskar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0