Ida är duktig !

Jag är bara så duktig. Jag vaknade vid nio, åt frukost och sen städade jag mitt rum. Kan ni tänka er, jag städade mitt rum. Eller gjorde det med min lillasyster men i alla fall. Tänkte hoppa in i duschen och duscha av kroppen bara eftersom jag duschade håret igår kväll när jag kom hem från Linköping.
Idag blir det hem till Amanda som gäller med tjejerna. Myskväll där, najs. Orkar inte fixa mig hemma idag faktikst så jag ska göra det hos henne, hehe. Jag och Emelie går vid halv tre hem till Nevine och "hämtar" henne, sen drar vi vidare till Amandas place. Ska hem till pappa också sen och lämna min badminton väska och hämta mina koss som Josefine ska låna.
See you later :)

Sjukt gammal bild på mig, från min "fjortistid" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0