I'm back

Tillbaka nu efter en "bloggpaus". Allt har varit likadant alla dagar. Skolan hela dagen sen träning på kvällen. Slutade 12 ogår så jag åkte med Josefine och Tara och köpte strängar till Taras gitarr. Idag har jag varit i Linköping med Aysha och Kolaco på riksklasskval (RKK). Det gick inte så bra för mig. Men det är bara att ta nya tag till nästa tävling. Nästa tävlig är den sista november och då ska jag köra singel, dubbel med Kolaco och mix med Issac. Kanske inte alla som vet vad det är men det får ni fråga om eller ta reda på själva.
Imorgon ska jag hem till Amanda med alla tjejer i klassen och vi ska klä ut oss och ha det roligt. Ska vara där vid fyra så jag vet inte när jag kommer hem. Josefine ska kanske sova hos mig men jag vet inte får se. Idag kommer Ellinore hem från Gran Canaria, jippi! Ska träffa henne nu på höstlovet, skojigt. Ska läsa nu lite tänkte jag.
Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0