Inget bloggande

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Har varit på annat håll idag. Först skolan til halv 3 sen extra matte efter det till fyra. Åt med Josefine, jätte gott. Jag och Josefine pluggade lite till till matte provet imorgon. Vi messa Emma och Amanda och kollade om dom ville ses, och det ville dom. Så vi drog ut med dom. Vi gick till Östra och värmde oss lite. Där träffade vi Henke och Oskar så var med om en liten stund också. Kom hem vid halv nio och hoppade in i duschen. Hjälpt min lillasyster med datan, Jag är snäll ! ;) Och nu sitter jag själv vid datan och bloggar. Måste föna håret, hatar när det är blött när man ska sova. Kanske har berättat det innan att jag inte gillar det? Men som sakt, jag ska föna håret.
Kram så länge :)

Hittade en liten söt bild på datan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0