Inte bloggat idag ;o

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Först var det skolan till halv tre. Sen drog jag, Josefine och Emma till Rusta. Emma skulle köpa en parfym men den fanns inte och så köpte vi lite godis också. Drog hem till Josefine, där åt jag och Josefine pannbiffar med spagetti och tomatsås, jättegott ! Vi fixade oss lite eller iaf vi plattade håret eftersom det blev lockigt ute när det regnade -.-. Vi drog till Östra en snabbis och mötte Fredrik innan han skulle på match. Åkte hem vid halv nio, duschade direkt när jag kom hem och nu sitter jag här och MÅSTE plugga matte nu. Några bilder från idag kommer också, skriver kanske sen när jag har pluggat klart.
Puss så länge (:

jag & josefine på bussen, ganska söta visst ? (:
Emma & jag i kanten, skit söt emma :D<3

Min & Emmas dåliga humor, Halloj Blå-Dåre ;)

Ida Lindeborg i Östra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0