My words

Vad hände med mitt bloggande idag? Va så jävla trött efter att ha varit i stan hela dagen så jag orkade inte blogga. Och en sak till, jag glömde att ta bilder. Så sjukt ledsen, förlåt. Måste skärpa mig nu. Ska skriva minst 3-4 inlägg om dagen nu har jag bestämt. Kom hem vid halv 7 typ, mötte Cassi, Nadja och Johanna i centrum så jag snackade lite med dom. Kom hem, åt middag och satte mig vid datan en stund och sen blev det tv. Filmen som jag och Josefine såg idag var jätte bra faktiskt.
Just nu kollar jag runt lite på facebook och messar lite. jag har tänkt på en sak, det skulle vara så sjukt kul om någon gjorde en idolbild till mig... Men tror inte nån vill det. OM nån vill så skickar ni den till [email protected].
Sen har jag funderat på en annan sak... Killar verkar inte fatta hur mycket dom kan såra en tjej. Dom tror typ att vi tjejer glömmer allt efter bara några veckor men så är det verkligen inte. Såren sätter sig djupt i ens själ och ens hjärta. Såren blir till ärr och ärren försvinner aldrig. Så ta inte för givet att vi tjejer glömmer en kille. För om man en gång har älskat nån så kan man aldrig sluta älska den personen. Det är iallafall min mening, jag vet inte vad ni tycker? Skulle vilja vara kille, inte behöva bli sårad på samma sätt som vi tjejer blir. Det är speciellt jobbigt för mig för jag blir jättel ätt kär och det är så sjukt jobbigt. Men det har blivit bättre och man lär sig av sina misstag, eller hur? och jag säger definitivt inte att killar inte blir sårade men jag tror att vi tjejer blir det mer och lättare. Men det är bara vad jag tror... Ingen vet sanningen, ingen vet lögnen.
Allt för idag, kram på er ! :)

"Ge aldrig ett hjärta rakt ut" , redan försent för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool design. gör du gratis åt fålk??

2010-10-23 @ 23:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0