:D

Nu känner jag mig blogg glad igen. Sandra håller på med en ny design och jag känner mig sugen på att blogga. Hoppas desigen blir fin men det brukar det bli när Sandra gör den. Ni får säga  sen vad ni tycker om den. Ni får också fortsätta med att tipsa era vänner om att min blogg är igång igen.

Vaknade halv 12 av att pappa väckte mig. Det va segt att gå upp men jag kom upp vid kvart i 12 så jag satte mig i soffan en stund och kollade på tv. Tog mig en duscha vid halv ett. Vi skulle vara hemma hos farmor & farfar vid tre men jag orkade inte sminka mig så jag åkte osminkad och med vågit hår. Kom hem vid sex tiden, tog det bara lungt då. Nu sitter jag i soffan med familjen och kollar på Göta Kanal 3 som går på tv4. Så jag skriver sen när den är slut.
Puss :)

grymt gammal bild på mig från i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0