Dålig uppdatering..

Ja, jag vet! Jag har inte bloggat på över ett dygn. Men ni ska veta att det inte händer speciellt mycket just nu i mitt liv. Första dagen i skolan idag i alla fall. Faktiskt lite roligt att komma till skolan och träffa alla. Vi har bytt platser i klassrummet också. Vi måste ha bestämda platser, vilken ingen i klassen vill men det är endå bra att vi har det. För då blir det inte lika mycket snack. Jag sitter i alla fall brevid Kevin och bakom oss har vi Josefine och Tara. Vilket är skönt för då kan inte Kevin snacka med några direkt och störa. Idag va det första träningen på en månad också. Va inte ett dugg träning sugen när jag gick ner till hallen men det va riktigt skönt att träna och bli av med all energi. Så nu är jag faktiskt riktigt trött men det är skönt, somnar lätt då. Imorgon blir det in till stan med Emma i alla fall. Vi ska väl kolla runt i affärer och sånt. Så jag kommer väl blogga på morgonen eller när jag kommit hem.
Jag hade lovat att lägga upp bilder igår men eftersom jag inte va inne på datan så blev det inte så. Lägger upp dom nu ist.
Puss :)

Kläder som finns på Siviletto (50-tals caféet)

Lillesyrran i baren på Plebs

Jag på toaletten, finns altid spegel där. Haha! :)

Lillesyrran med sin Plebs tröja nere i garaget

Jag sitter i nån trappa i garaget.


Några av många motorcyklar som fanns där nere i garaget..

suddig bild på mig.. min outfit; converse, cheap monday byxor, vitt linne, nån tröja

typ halvsover i bilen, va bara tvungen att lägga upp den..(min näsa ser mongo ut btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0