Dåligt humör..

Jag är på dåligt humör utan nån anledning.. Känner mig deppig, sur och irriterad men endå är jag glad och lycklig..? Känns skit skumt? Men jag får väl försöka rycka upp mig. Sitter och lyssnar på Jay Smith´s nya skiva på spotify, chattar med älsklingen och Jennifer på facebook och messar med Josefine. Ni ska bara veta vad jag och Josefine messar om, haha! Men det är en hemlighet mellan oss, ssssssshh ! Jag köpte en ny piercing idag så jag tänkte slänga in en bild på den. Ser ut som jag har bullmage men men.. Är sugen på toast med o´boy nu! Så jag ska nog fixa det.
Puss :)

piercingen, köpt på "six"

Amanda & jag i hennes badrum, grymt snygga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0