Förlåt !

Jag måste be er om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag. Jag hade inte tid att blogga imorse eftersom jag skulle iväg och köra seriespel. Gick upp 10 och skulle vara vid hallen 11. Så jag va tvungen att skynda mig om jag skulle hinna dig. Jag lägger upp bilder från igår imorgon istället för jag hittar inte min data sladd till mobilen. Kommer inte kunna blogga mer än det här inlägget heller förens imorgon. Jag ska hem till pappa snart och lämna alla kläder och sånt och då tar jag med datan så jag slipper hämta den imorgon. Imorgon bitti kanske jag får låna mammas data men jag vet inte helt säkert. Om jag inte får låna den så kommer jag blogga från Jonas imorgon. Ska hem till honom och då kan jag alltid låna hans data.
Jag hade grymt kul igår i alla fall. God mat, fullt med snacks och dricka. Träffa mycket roliga människor. Den där mc klubben är så sjukt cool. Det är fullt med motorcyklar, tog kort på några av dom. Men som sakt så kommer bilderna in imorgon. Tog även några på syrran och på mig.. haha! Nu ska jag väl packa ihop allting som ska med hem till pappa och så hörs vi imorgon kväll eller eftermiddag eller nåntng sådant.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0