Nu kör vi på !

Nu jävlar ska jag köra på med bloggningen. Ska försöka blogga varje dag och verkligen uppdatera den så mycket jag bara kan, även i skolan om jag kan. Kommer börja ta mycket kort också så det kommer det bli mycket av. Så nu kan alla söta läsare berätta för sina nära och kära att jag har börjat att blogga igen. Nu vill jag se många kommentarer och hög statistik. Ska försöka ny design också.

Mitt jullov i kortfattning;
Har varit väldigt lungt faktiskt. Julafton blev hemma med familjen och släkten. Fick mest pengar och lite annat smått och gott. Sen har jag väl varit med kompisar och träffat pojkvännen mest.
Nyårsafton blev på Rapsodivägen, hemma hos mammas kompis Linn. Åt där och körde "sing star" med alla där. Drog ut med Felicia, Victoria och Tora vid halv 11 tiden. Vi va väl ute och smällde raketer och flumma runt lite.
Har varit med Amanda dom senaste fyra dagarna. Sovit hos henne två nätter och hon här en natt. Vi har verkligen vänt på dygnet kan jag lova! Vi har chillat hemma hos henne och varit med Herman och Jonas.
Imorgon ska jag och familjen hem till farmor & farfar på middag. Vi ska vara där vid tre och jag måste vakna senast ett om jag ska hinna fixa mig. Men pappa kommer säkert att väcka mig. Skulle lägga mig tidigt idag för att försöka vända tillbaka dynget men det gick ju sådär...
Ska lägga mig nu och kolla på tv tror jag och se om några är vakna. Hörs imorgon!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0