Shoppning :D

Nu har jag precis ätit lunch. Det blev köttbullar och makaroner. Vaknade vid halv 11 av att Marie (pappas tjej) väckte mig. Blev tvungen att skynda mig upp och duscha eftersom dom skulle till Farsta och jag ville med. Hittade några saker där, en tröja, två halsband, en navelpiercing och en mjukisdress. Tog inget kort på det nu men kan göra det sen. För allt är ner packat. Ska hem till mamma sen efter vi ätit middag hos pappa. Blir tacos tror jag, eftersom det är fredag! Och snart börjar skolan också. Kul..? Näj, skulle inte tro det va? Fyfan på skolan men det måste göras. Skönt att det bara är 1,5 år kvar på grundskolan sen kan jag bestämma själv vad jag ska plugga till. Fast jag har ett litet problem med det.. Vet inte vad jag vill bli? Nån med förslag på saker jag kan arbeta som nr jag blivit vuxen? Nånting som passar mig? Skulle vara najs att vara polis eller nånting sånt. Men jag vet inte så kommentera nu vad ni tycker.
Ska spela playstation 2 nu så ni får höras senare.
Puss :)

älskar bilden.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0