Trötter..

Precis ätit efter träningen. Sjukt trött träning eller jag var skit trött idag. Alla var jätte trötta men vi hade en ganska lugn träning. Ska kolla igenom mina läxor också och se vad jag har att göra där. Blev klar med SO uppsatsen på två lektioner och jag blev nöjd med den. Min so lärare Jonatan tycker att det var jätte bra så då blev jag lite extra nöjd ;). Orkar inte blogga mer idag, är verkligen jätte trött. Så jag skriver när jag kommit hem från skolan imorgon om jag får nån tillgång till en data. Ska nämligen vara med Josefine och Emma imorgon. Slänger en kommentar med ett svar.
Puss :)

Emma och jag

emma kaulitz om Svar på kommentar:
?...
Ehm... Ida klär sej som mej? Det tror jag på när jag ser det...
Vem fan är du?
Svar: Tack!! Där hör ni själva att jag inte klär mig som henne?
Så sluta kommentera min blogg om du inte kan säga vem du är?
Kram till dig ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0