Svar på kommentar / Kort inlägg

Sötaste tjejen om Svar på kommentar:
Nej, men du typ härmar henne ser det ut som.

Svar: Men lilla gumman. Tror du själv att jag vill härma henne eller? För det första vem fan är du? Snacka med i skolan istället för att kommentera min blogg när du inte ens kan skriva ditt namn när du kommenterar. För den andra, ska skiter i om du tycker att jag härmar henne eller inte. Du får tror vafan du vill men jag vet fortfarande sanningen. :) Och nu, snacka med mig i skolan för att kommentera så patetiska kommentarer , Puss :D


Det var det svaret. Så snälla sluta kommentera min blogg om ni inte kan stå för vem ni är. Berättar lite fort om min dag eftersom att jag ska duscha. Slutade tre idag med musik (lucia träning). Jag och alla tjejer i klassen förutom Tara och Tara är med där så det var najs med det. Skyndade mig hem och fixade allt till träningen. Jätte rolig träning faktiskt, skrattade hur mycket som helst. Fick ont i magen så jag kommer väl ha träningsvärk efter allt skrattande. Kom hem för en timme sen men Tove hade datan. Ska duscha nu och sen äta så jag skriver ikväll istället eftersom att jag är ganska lat så orkar inte jag blogga eftersom det inte finns så mycket att berätta just nu. Puss :)

Älskar bilden, tycker den är skit fin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0