Svar på kommentar

aysha om HATAR SNÖ !:
diggar dina glajjor!! ;d de liknar ju mina fett mycket ;o <3

Svar: Ja jag vet det. Men jag passar bara mer i dom än du, skojar bara ! ;) <3

sötaste tjejen om HATAR SNÖ !:
OmG.. Du har ju fan likadant armband som emo tjejen Ida! Har du gått och blivit emo?

Svar: Ehmmmmm va? För det första vem är du? :o För det andra, bara för att jag har armband som nån annan så tydligen är emo betyder inte det att jag är det? Jag kanske köpte dom före henne? Så nej, jag har inte blivit emo. Eller tycker du det eller "sötaste tjejen" ? :o

sötaste tjejen om HATAR SNÖ !:
OmG.. Du har ju fan likadant armband som emo tjejen Ida! Har du gått och blivit emo?


Kommentarer
Postat av: Sötaste tjejen

Nej, men du typ härmar henne ser det ut som

2010-11-11 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0