Svar på kommentar plus inlägg

zanioo om Jag älskar min mamma !:
OMG du är sjukt lik Noah Cyrus !:O
FIN blogg btw keep it up!

Svar: Jag tycker inte att jag direkt är lik henne... :O. Tycker faktiskt att jag inte är lik någon kändis om jag ska vara ärlig men du kanske tycker det. Tack för du tycker min blogg är fin. Ha det bäst, kram Ida :)

Kom hem för typ två timmar sen. Har duschat, packat sakerna som jag ska ha med hem till pappa och ätit mat. Sov hemma hos Emelie i fredags och igår sov vi hemma hos Emma. Vi var på bio och såg paranormal activity 2, skit bra! Den bor ni vetkligen se. Vi kom hem vid 11 nånting, vi träffade Henke, Robin & Markus en snabbis också. Vi kollade på film hemma hos Emma och vi gick och la oss vid fyra. Vaknade halv 12 av att det var skit ljust i rummet men jag var endå utvilad. Börjar 8.15 imorgon till 15.00 då pappa hämtar mig hemma hos mamma eftersom jag har mycket saker som jag måste ta med. Ska föna håret nu och sen kolla på "Ensam mamma söker" med lillesyrran.
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0